BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 24 June 2011

Gelap bila akan cerah ?


Cinta,indah atau duka ?
kenapa hadirnya cinta andai ia
hanya bermain dengan perasaan ?
adakah aku sudah bahagia dengan 
apa yang aku miliki ?

Adakah cinta membantu
membahagiakan hidup aku ?
kenapa cinta banyak menguji 
kesabaran ?

kenapa cinta perlukan pergorbanan ?
setelah kesabaran diuji dan
pergorbanan disaji,
Namun adakah bahagia akhirnya
akan bertamu ?

Hari yang gelap,bila kau akan
terang ?
menerangi hari2 ku,
untk merasai nikmat bahagia
sebenar .

Ingin saja aku tepis rasa cinta ini,
agar ia tidak lagi melarakan hati
dan jiwa ini.

kekasih,sejauh mana kau 
menghargai diri ini ?

adakah apa yang aku rasa sama
seperti apa y engkau rasa ?
adakah kesetiaan ini bermakna 
buat mu ?

aku kini dilema dengan
kesudahan epilog cinta ini.
hanya satu yang ku pinta dariNYA,
jika dia bukan miliku,
jauhkan lah dia dari hati,jiwa dan
minda ku ini.

0 comments: