BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 16 July 2011

kejutan tanpa duga .


pagi td aq p kenduri rumah jiran aq ..
pas dh abis baca yasin ..
jamuan makn pun bermula ..
aq apa lagi makan la sama ..
dh la perut mmg lapar tahap max..
hehe ..
mcm biase pas ambk mknan aq p cr tempat duduk ..
nasib aq baik ..
aq jumpa tempt ddk ..
ok aq ddk n tggu mk aq ..
sedang aq mengelamun ..
aq rasa ade tangan pegang bahu aq dr belah belakang ..
aq pon laju ar toleh .. 
toleh punye toleh .. tgk2 seowg makcik y ade kt belakang aq ..
aq senyum je la ..

makcik : salam . kenal xne sape ?
aku : #@&*##% ?? (tnda tny n laju gelingkn kepala)
makcik : (smbl ddk) ai xkn xkenal makcik lagi kot .. bwu 7 tahun xjumpa .
aku : (senyum smbl fkr n masih mngeling kepala)
makcik : (menunjukkn jari kearah seowg lelaki) kenal dia ?
aku : (tenung lelaki td) emm .. maaf la makcik xkenal KOT .
makcik : haha .. jum ikut mkcik jumpa ank mkcik 2 ..
aku : eh xpe la mkcik .. maybe mkcik salah owg KOT .
mkcik : xmungkin mkcik salah .. kalau mkcik salah pon 
xmungkin anak mkcik 2 blh salah ..
aku : ha ? (tenung sekali lagi kearah bdk lelaki td)
makcik : dini xkenal dia ? cuba lihat btl2 n fkr btl2 ..
aku :(laju pndng mkcik 2.smbl terkejut..dia kenal aq) 
mkcik : haha ... dini2 .. trkejut mkcik kenal dini ?
mkcik tahu mkcik xsalah owg n tercapai juga hasrat ank
mkcik nk jumpa kamu ..
aku : owh .. hmm .. nama mkcik sapa ?
makcik : jap ddk sini jap .. tggu k ..

smbil melihat mkcik 2 berjln kearh anknye ..
aq brfkr .. siapa dia ?smpai la mkcik n anknye melngkh kearh aq .
aq lihat btl2 siapa owgnye .. 
masih xdpt mncr jwpn ..

makcik : dini kenal dia ?
aku : maaf .. x KOT ...
mkcik : kenalkn ne SYAHIR .

laju kepala aq toleh kearnnye n aq lihat dia snyum ke
arah aq .. lame juga aq tgk dia ...
untk mncr jwpnnye ... smpai aq tersenyum n berkata

aku : syahir ? haha .. kenal ..
(dlm hati kata . mmg aq kenal bab dia prnh jd 
sebahagian idup aq dulu iaitu xbf aq)
makcik : kenal pon .. dulu blk sekolah selalu mkcik belnja 
askirim gn syahir ne .. 2 pon dini xkenal ..

mahu malu aq d buatnye ..
dh la pakai bju kurung n selendng biase je ..
wat malu je .. lamu juga aq smbng gn dia
pergh makin encem .. xsangke aq blh
jumpa dia n dia ingt aq smpai sekrng ..
hehe ..
kami bertukar no juga ..
dia yg mntk ..
aq bg je la .. agy pon sebagai kwn je pon .. huhu ..

HAPPY jumpa kwn lama n XBF lame ..
huhu :)

0 comments: