BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday 19 July 2011

ayat_ayat .


mengenalimu merupakan kenangan pahit dalam hidupku,
namun ia juga adalah saat terindah
yang tak mungkin dapat kutemui sampai bila-bila...

kerinduan .. ia indah , ia resah , ia melukakan ,
ia juga membahagiakan ..

sanggupkah kau biarkan,sekuntum bunga resah
terdampar di tepian pantai kasih ?

biar beribu tahun akhirnya hatimu
akan kembali ke lubuk kasih kta .

sungguhnya penantian ini satu seksaan yang mengguris
hati hinga luka ..

jika aku di hatimu ,
kenapa dia yang menjadi sebutan ?

kau mungkin tidak tahu ,
 kasihku bagai di hujung nyawa .

sanggupkah aku menerima insan yang telah
merobek hatiku ?

Biarpun jauh dipisah waktu ,
suara hatimu membisik ,
bagai kau ada di sisi

aku sering membina angan .
membina istana indah.Dia sebagai raja dan 
aku sebagai ratu . Biarpun istana kami hanya
sekadar pondok kecil , namun aku tahu ...
dia akan sentiasa di sisi dan mencintai aku selamanya ..



0 comments: